Témaindító hozzászólás
|
2013.03.21. 09:10 - |
Sziasztok!
Kymco People 50 2T-vel kapcsolatban lennének kérdéseim.
A motorom 2000-es évjárat, internetes leírások szerint NGK BR8HSA gyertya kell bele.Mikor megvettem NGK B6HS volt benne,ezt kicseréltem NGK B8HS-re.
Mivel a motor alapjárata alacsony volt és világítás+irányjelző+féklámpa egyszerre használata azt eredményezte,hogy el is állt ezért állítottam a karburátor oldalán lévő csavaron körülbelül egy nyolcad fordulatot és mivel a gáz bovdenen is húztam ami az olajzást szabályozza úgy,hogy még épp ne feszítse elengedett gáznál,de ha húzom a gázt már mozdítsa a szelepet.A kérdés,hogy ez a beállítás megfelelő e és,hogy a fent említett gyertya jó e szerintetek a motorba?
Esetleg nincs e valakinek valamilyen leírása a motorhoz?
|
Szia!
A gyertya szerintem jó mivel az én mocimban is az a típus van!
De gyere a facebookos oldalunkra ott van pár szaki aki tud neked segíteni!
https://www.facebook.com/groups/280242598712267/ |
Sziasztok!
Kymco People 50 2T-vel kapcsolatban lennének kérdéseim.
A motorom 2000-es évjárat, internetes leírások szerint NGK BR8HSA gyertya kell bele.Mikor megvettem NGK B6HS volt benne,ezt kicseréltem NGK B8HS-re.
Mivel a motor alapjárata alacsony volt és világítás+irányjelző+féklámpa egyszerre használata azt eredményezte,hogy el is állt ezért állítottam a karburátor oldalán lévő csavaron körülbelül egy nyolcad fordulatot és mivel a gáz bovdenen is húztam ami az olajzást szabályozza úgy,hogy még épp ne feszítse elengedett gáznál,de ha húzom a gázt már mozdítsa a szelepet.A kérdés,hogy ez a beállítás megfelelő e és,hogy a fent említett gyertya jó e szerintetek a motorba?
Esetleg nincs e valakinek valamilyen leírása a motorhoz?
|
[2-1]
|